- Телефон арқылы сату және телемаркетинг;
- Клиенттердің сұраныстарын өңдеу;
- «Шұғыл желілер»; телефон сауалнама және сауалнама;
- Әлеуметтанулық және маркетингтік зерттеулер.
Байланыс орталығы клиенттермен қарым-қатынас сапасын жақсартады, компания ішіндегі жұмыс процестерін басқаруға және қызметкерлердің жұмысын ұтымды ұйымдастыруға көмектеседі. Көптеген телефон желілері, арнайы телекоммуникациялық жабдықтар мен бағдарламалық қамтамасыз ету бір уақытта шексіз қоңырауларды қабылдауға және өңдеуге мүмкіндік береді.
Біз “нөлден” байланыс орталықтарын құрамыз: сыртқы байланыс арналарын саламыз, ішкі желілерді құрамыз, VoIP технологиясы негізінде бағдарламалық-аппараттық кешенді орнатамыз және оны нақты міндеттерді шешу үшін конфигурациялаймыз.