ИТ-қолдау

Біз сіздің компанияңыздың барлық компьютерлік және желілік жабдықтарына ИТ қолдауын қамтамасыз етеміз
alt

Ақпараттық-техникалық қамтамасыз етуге байланысты барлық міндеттерді шешеміз: картридждерді толтырудан бастап серверлерді басқаруға дейін.

Бизнесті дамытуға назар аударыңыз, ал «ОБИТ» мамандары Сіздің ІТ-инфрақұрылымыңыздың жұмысына қамқорлық жасайды.

ИТ-аутсорсингтегі біздің артықшылықтарымыз:
  • Штаттағы 200-ден астам сертификатталған мамандар;
  • Бір немесе екі маманды емес, әртүрлі салаларда маманданған мамандардың бүкіл тобын пайдалану мүмкіндігі. Командалық тәсіл оқиғаны жою уақытын қысқартады және болашақта оқиғалардың алдын алуға көмектеседі;
  • Сіздің өтінішіңізге жедел әрекет ету. Өтініштердің 98% онлайн шешіледі;
  • Шифрланған байланыс арнасын пайдаланып қашықтан қолдау;
  • Мәселені қашықтан шешу мүмкін болмаған жағдайда бейінді маманның жедел шығуы;
  • Барлық өтініштерді электрондық тіркеу және есепке алу, толық статистика;
  • Сіздің компанияңыздағы IT шығындарын оңтайландыру.

Толық уақытты қызметкермен салыстырғанда АТ қолдауының артықшылықтары:

ИТ-қолдау Штаттағы жүйелік әкімші
Құны Төмен
Шартқа сәйкес белгіленген құн.
Жоғары
Жалақы, салықтар, жұмыс орнын ұстау, демалыс, сыйлықақылар және қосымша жұмыстар.
Құпиялылық Жоғары
Құпиялылық дәрежесі шартта сипатталған, Тапсырыс беруші белгілі бір деректерге ОБИТ-тің қол жеткізу мүмкіндігін бақылай алады.
Төмен
Еңбек қатынастары шеңберіндегі жауапкершілік, қызметкерді бақылаудың арнайы техникалық құралдары жоқ.
Тиімділік Жоғары
Компанияның уәждемесі міндеттерді жедел шешуге негізделген, қызметкерлер бір-бірін алмастырады.
Төмен
Қызметкер өте қажет болған кезде ауырып қалуы немесе болмай қалуы мүмкін.
Өкілеттілік Кең
Кез келген міндетті жедел шешетін 200-ден астам сертификатталған маман.
Тар
Бір қызметкер бәрін білуі мүмкін емес.
Бақылау Күшті
Айдың қорытындысы бойынша қойылған және шешілген барлық міндеттерді автоматты түрде есепке алу.
Әлсіз
Басшыға қызметкердің жұмысын бақылау өте қиын.

IT-қолдау бойынша қызметтер спектрі:

Жұмыс орындарын техникалық қолдау (ДК, принтер/КФҚ, телефон):
  • аппараттық бөліктің жұмысын қамтамасыз ету, компоненттерді ауыстыру; операциялық жүйелерді орнату, баптау және жаңарту;
  • антивирустық қорғаныс (арнайы серверді пайдалану немесе пайдаланбау);
  • желілік қосылымдарды орнату (жергілікті желі және Интернетке қосылу үшін);
  • IP телефондарды, софтфондарды орнату;
  • қызметкерлердің күнделікті жұмысына қажетті мәтіндермен, кестелермен, электрондық пошталармен, интернетпен, мультимедиямен, жедел хабар алмасумен жұмыс істеу үшін офистік БЖ орнату және баптау;
  • перифериялық жабдықтар: : принтерлер, КФҚ-ды, сканерлерді және т. б. орнату және баптау;
  • картридждерді ауыстыру, принтерлерді/КФҚ жөндеу.
Компанияның компьютерлік желісін басқару:

Компьютерлерде желілік қосылымдарды орнату;

Белсенді желілік жабдықты орнату және баптау;

Офистік WiFi желілерін құру және қызмет көрсету;

Серверді жүйелік басқару (Windows және UNIX тобын):
  • әр түрлі серверлік қызметтерді орнату, баптау және басқару (электронды пошта, каталогтар қызметі, файлдық ресурстар, дерекқор серверлері, атаулардың серверлері, прокси-серверлер, желіаралық экрандар);
  • сыни жүйелердің ақауларға төзімділігін ұйымдастыру;
  • деректердің резервтік көшірмесін ұйымдастыру;
  • жүйелердің /серверлердің параметрлерін мониторингілеу;
  • серверлерді «ОБИТ» деректерді дата-орталыққа орналастыру.
Сұрақтарыңызды телефон арқылы немесе кері байланыс формасы арқылы қойыңыз.